вторник, 5 февраля 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія

На сьогоднішньому тренінгу я ознайомилася з різними видами запитань:
  • змістові;
  • тематичні;
  • ключові.
З ключовими запитаннями я зустрілася вперше. Мені сподобалося їх розробляти.

Я впевнена, що в своїй педагогічній діяльності буду обов'язково їх використовувати, адже вони зацікавили мене, а отже обов'язково зацікавлять учнів до активної роботи на уроках та вивчення різноманітних тем.

Також сьогодні я працювала в парі зі Світланою. Я розповіла їй про свій предмет та обрану мною тему. Під час обговорення моєї теми мені прийшла ідея, яку я планую використати при розробці навчального проекту: учнів класу я розділю на групи, кожна група буде працювати з конкретним об'єктом - стеля, підлога, стіни.

Також я розробляла навчальне дослідження зі своєї теми. На мою думку, воно повинно зацікавити учнів до навчання теми "Многогранники. Площа многогранників".

Виношу велику подяку тренерам! Їх методи навчання дуже цікаві та корисні. Я намагаюся запам'ятовувати всі їх дії та слова, щоб використовувати у своїй подальшій тренерській діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий